niedziela, 28 kwietnia 2013

Ogłoszenie #1

Pierwszy tekst ciągły na moim blogu, a więc wypadałoby się przywitać. Witajcie!

Mam do was jako do moich czytelników kilka spraw:

Na początku chciałbym wam podziękować za pierwsze 100 wyświetleń. To naprawdę mnie cieszy. Szczerze mówiąc nie liczyłem na taki wynik w czasie krótszym niż 2 miesiące. Duża w tym zasługa reklamy jaką sobie zrobiłem na Lubimy Czytać. No ale reklama była tylko jedna, bo mój blogowy PR nie działa zbyt dobrze, ale postanowiłem to zmienić i rzucić się na wasze oszczędności.

I w tym miejscu pojawia się sprawa numer 2. Zauważyliście zapewne że na pasku bocznym z prawej strony pojawiło się logo z charakterystycznym [f].  Stworzyłem swoją stronę na Facbook'u. Zrobiłem to tylko i wyłącznie po to, aby być w lepszym kontakcie z wami. Żebym mógł porozmawiać z każdym z was, żebyście mogli po udostępniać na mojej stronie to czego słuchacie, co polecacie przeczytać, czym się inspirujecie i vice versa (a może nawet bardziej vice versa). Jeśli zbiorę kilkunastu ludzi to będziecie mogli wysyłać mi linki do waszych stron a ja je będę udostępniać.

Sprawa numer 3. Mam nadzieję, że będę mógł liczyć w maju na wasze zaciśnięte kciuki, bo w tym roku piszę maturę. Straaasznie mi się nie chce do niej uczyć i dlatego nie zawieszam działalności. Po prostu jeśli w maju będzie jakaś przerwa między wierszami to wiedzcie, że matura się mną interesuje. Przy okazji chciałbym pozdrowić maturzystów. Pamiętajcie: Damy radę! :) Macie moje wsparcie.

I to by było chyba na tyle... Jak mi się coś przypomni to najwyżej edytuje.

Portier.

2 komentarze:

  1. Serdeczne pozdrowienia dla brata w niedoli. Ja umieściłam nawet stosowny wpis na blogu odnośnie zawieszenia okołomaturalnego, ale to miało odwrotny skutek i cały czas skrobię zamiast się uczyć.
    Powodzenia życzę, Tobie, sobie i wszystkim zdającym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A czytałem, czytałem. A co będzie pisane na maturze, no i z czym wiążesz przyszłość?
      Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć. :)

      Usuń