środa, 10 kwietnia 2013

Spotkałem Anioła

Spotkałem Anioła. Bez skrzydeł. W spodniach. 
Opowiadał mi o bramach raju. O tym jak 
ciężko tam się dostać i być Aniołem 
Opowiadał mi o kryzysie wiary w... niebie,
o upadłych braciach i siostrach.
Nie wiem czy to był Anioł. Nie miał skrzydeł. 
Ale to było koło kościoła. Był w spodniach. 
Tak na pewno spotkałem Anioła. 

Rozmawiałem z nim. Ale chyba mnie z kimś pomylił. 
Mówił mi o bogu. Pięknie mówił. 
Chyba nawet go znał, bo opowiadał mi dokładnie. 
Tylko nie wiem dlaczego akurat dla mnie. 
Chciał żebym napisał, że spotkałem Anioła? 
Nie mi oceniać sprawy wyższe. 
Wiem, że spotkałem Anioła, który mnie z kimś pomylił,
bo przecież jestem ateistą.

Portier.

2 komentarze:

  1. Świetne, naprawdę świetne wiersze !

    Choć pisane prostym językiem, są takie delikatne, 'profesjonalne' ;)

    Chętnie zaobserwuję, gdy pojawi się taka opcja.

    ♥ ♥ ♥
    mildiebooks.blogspot.com/
    Blog. O książkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa ;) Na pewno odwiedzę Twój blog bo lubię czytać. Niestety teraz mam na to trochę mało czasu (matura ;/) Ale pod koniec maja będę nadrabiał zaległości :))

      Usuń